Wekelijkse rapportage
Wekelijkse rapportage
Als je bij MijnHostingPartner.nl Managed WordPress hosting afneemt dan weet je gelijk waar je aan toe bent met jouw WordPress website. We sturen je namelijk een wekelijks rapport met alle informatie van je website die je nodig hebt. Zie in een oogopslag de prestaties van jouw website en wat er beter kan om meer bezoek binnen te halen. Een wekelijks of maandelijks rapport zie je dan standaard op de mail verschijnen om op je gemakje door te lezen. Dit zorgt ervoor dat je niet op allemaal verschillende plekken hoeft te zoeken naar de informatie die je wilt weten over je Managed WordPress hosting. Wel zo makkelijk!
In het rapport zit het volgende verwerkt:
- WordPress core updates
Wat we bij Managed WordPress hosting voornamelijk doen is zorgen dat jouw WordPress website altijd bijgewerkt is. Een groot onderdeel en belangrijk aandeel heeft de Core update van WordPress in handen. In deze core updates komen beveiligingsmaatregelingen en de laatste functionaliteit erbij. Je kan gelijk zien welke updates zij geweest en exact hoe laat die geïnstalleerd zijn door ons.
- Plugin Updates
Na de WordPress Core updates is dit ook een erg belangrijk onderdeel. Plugins is een van de redenen waarom WordPress zo populair is. Je kan het namelijk zo gek niet bedenken of er is wel een plugin voor. Maar hoe weet je of die plugin wel betrouwbaar is en bijgewerkt? Geen nood, dat regelen wij voor je in deze updates.
- Thema updates
Het uiterlijk van je WordPress website is natuurlijk erg belangrijk, dit maakt of breekt je bezoekers. De laatste versies van je thema zorgen niet alleen voor alle laatste functies maar ook voor de beveiliging van je website.
- Backups
Hier zie je een overzicht van alle backups die gemaakt zijn en in welke frequentie dit gebeurt. Handig om te weten wat er gebeurd op de achtergrond bij ons.
- Optimalisatie en statistieken
Tevens in het rapport zie je de optimalisatie acties die uitgevoerd zijn en wat hier voor voordeel aan hangt. En natuurlijk waar iedereen nieuwsgierig naar is hoeveel bezoekers je hebt gehad en op welke dag en/of tijdstip het meest. Dat kan je gelijk vergelijken met je laatste blog post of actie om te zien wat wel werkt en wat niet!