Webhosting Belgie - Mijn Hosting Partner.beWebhosting Belgie - Mijn Hosting Partner.beWebhosting Belgie - Mijn Hosting Partner.beWebhosting Belgie - Mijn Hosting Partner.be

Craft CMS 3.1 komt er aan

Craft CMS 3.1 komt er aan
MijnHostingPartner

Craft CMS 3.1 komt er aan

Craft CMS 3.1 komt er aan

Ongeveer een jaar geleden hebben wij Craft CMS in een blog post behandeld.Dit was een CMS wat bijzonder geschikt was voor kleine en middelgrote bedrijven en voor Content creators.Het laatst kwam een van onze collega's er achter dat er een nieuwe versie van Craft CMS aan zat te komen.Een van de nieuwste toevoegingen die ze bij deze update uit brengen noemen ze Soft Deletes.
Als jij iets per ongeluk verwijderd dan zal dit nog 30 dagen in een vuilnisbak komen te zitten.Indien je het per ongeluk verwijderd hebt dan kun je dit terug halen zoals het eerst was, na die 30 dagen zal het volledig van het systeem verwijderd worden.Dit is natuurlijk heel erg handig als je nog wel eens wat perongeluk verwijderd.

Craft CMS 3.0

Eerder dit jaar was Craft CMS 3.0 uit gekomen en bracht ook goede verandering toe aan het Content Management Systeem.Deze update heeft onder andere een image editor met zich mee gebracht, zo kun je foto's op jou website bijsnijden, draaien en nog veel meer.
Een ander iets wat er in deze update zit is iets wat vrij wel elk ander Content Management Systeem heeft is dat je plug-ins kan installeren.Dit is natuurlijk voor Web ontwikkelaars zelf ook geweldig, zo kun jij als Developer zelf ook je eigen plug-ins maken.Een andere handige toevoeging is het hebben van een Debug Toolbar, zo kun je heel gemakkelijk fouten in je website opsporen en oplossen.

Craft CMS en PHP 7

Craft CMS 3 maakt gebruik van PHP 7 het grote voordeel hiervan is dat er veel bugs die in PHP 5 zaten zijn opgelost.Maar het is ook nog eens een stuk sneller en veiliger dan PHP 5, dit maakt Craft CMS een goede keuze voor jou Hosting en een goed alternatief voor Wordpress.
Als je verder nog vragen hebt over Craft CMS en de Hosting die daarbij komt kijken, dan kun je altijd kijken of er een chat medewerker beschikbaar is.Indien er niemand op de chat aanwezig is kun je natuurlijk altijd een ticket aanmaken richting onze helpdesk.