Het internet staat vol met elk denkbaar onderwerp in elke tak van operen heb je te maken met concurrentie hierop. Of dit nu op de zoekwoorden is waarvoor je wil verschijnen. De advertenties die je wilt gaan inzetten of de bedrijven of doelgroepen die je wilt aanspreken. Wanneer je nog niches of markten vindt waar dit niet het geval is dan sta je aan de voet van een grote kans of er is al langere tijd bekend dat deze niche niet winstgevend is om in te investeren. Om nu bijvoorbeeld een webshop
Een website is zo gemaakt met behulp van Content Management Systemen zoals WordPress en Joomla. Het installeren van een thema zorgt ervoor dat jouw website uiterlijk in een keer geregeld is. Het configureren van jouw website kan je hierdoor zo uitgebreid maken als je zelf wilt je kan het in een middagje regelen en goed genoeg vinden. Of je kan hier weken over doen om geheel naar wens te krijgen. Voor beginners is het vaak raadzaam om niet overspoelt te worden met informatie maar gewoon te beginnen.
Er zijn een aantal termen die je zult tegenkomen bij het opzetten van je website en jezelf hier verder in verdiepen. Content of de inhoud van je website is een van de pilaren van je website waarmee je kan vallen of staan. Er zijn verschillende soorten Content en niet elke Content heeft dezelfde voor en nadelen. Laten we in deze blog behandelen wat User Generated Content is en wat de voor en nadelen hiervan zijn. Wat is User Generated Content? User Generated Content is content wat door
Er zijn een hoop Content management Systemen op de markt die je gemakkelijk kunt gebruiken zonder ook maar een regel code te hoeven induiken. Het is echter soms wel het geval dat je hiervoor dan los nog een onderdeel zoals een plug-in voor dient te installeren. Dit kan zorgen voor extra laadtijd op je website door de vaak extra onnodige bronnen die ingeladen dienen te worden. Met een paar handige tags binnen HTML die iedereen kan gebruiken kan je dit zonder plug-ins of extra installaties moeiteloos
Met een website komen enige verplichten naar boven afgezien van de website periodisch van frisse content verzien is het daarbij ook belangrijk om enige maatregelingen te nemen voor als er wat fout gaat. Een wekelijks agenda item waarin je een kwartiertje bezig bent met een aantal stappen kan je jaren aan werk besparen als de website verloren gaat. Laten we in deze blog post een kijkje nemen wat deze werkzaamheden zijn. En hoe je die gemakkelijk kunt uitvoeren. Een website is niet een stilstaand
Advertenties zijn een cruciaal onderdeel van de marketing van elk bedrijf en organisatie met de juiste advertenties bereik je jouw doelgroep overal waar deze relevant zijn. Van het adverteren op het Google Zoeknetwerk tot het adverteren op andere websites met het Display netwerk en als laatst het adverteren in beeld of video vorm op diensten zoals YouTube. Nu is er ook een vierde optie bijgekomen in het Google Advertentiecentrum laten we in deze blog alles hierover te weten komen! Audioadvertenties
Advertenties zijn een integraal onderdeel van het internet. Op bijna elke website vind je advertenties in alle soorten en maten. In feite zijn advertenties een van de meest betrouwbare manieren om bezoekers van uw website om te zetten in een inkomstenmodel. Advertenties hoeven vaak niet eens aangeklikt te worden om al inkomsten te genereren en zijn daarom een betrouwbare optie als uw bezoekersaantallen stabiel blijven. Voor WordPress zijn er verschillende manieren om dit te bereiken. Verreweg de
Een 404 pagina is een pagina die verschijnt zodra er een URL niet gevonden kan worden op een website. Dit is een van de meest voorkomende foutmeldingen die een bezoeker van je website kan tegenkomen. En daarom ook vaak uitgebreid wordt met behulpzame tips en artikelen die een bezoeker kan gebruiken om toch de gewenste informatie te vinden. Een eigen 404 pagina kan dus een belangrijke aanwinst zijn om jouw bezoekers ook direct bij te kunnen staan op pagina’s die niet helemaal correct werken.
Een website bestaat uit een hoop verschillende pagina’s en artikelen het merendeel van de websites bestaat namelijk uit meer dan 1 pagina. In die verzameling van pagina’s en verschillende onderwerpen is het soms lastig om hier nog door de bomen het bos te kunnen zien. Met een aantal technische stappen en tools van Google zelf kan je haarfijn zien wat er allemaal geïndexeerd is van jouw website binnen de zoekmachine. Laten we in deze blog post een kijkje nemen hoe dit in zijn werk gaat en hoe
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136