Als je een WordPress website hebt is het belangrijk om te zorgen dat je website veilig is. Een van de dingen die je kunt doen om de veiligheid van je website te waarborgen is het kiezen van een veilig WordPress thema. Maar hoe weet je of een thema veilig is? Hieronder vind je een aantal tips die je kunnen helpen bij het bepalen van de veiligheid van een WordPress thema. Een van de veiligste opties die meestal te gebruiken is zijn de standaard thema’s die bij WordPress meegeleverd worden niet
Als je een website bouwt is het verleidelijk om je te laten meeslepen door het ontwerp. Je wilt dat je website er aantrekkelijk en professioneel uitziet. Maar ondanks het belang van een goede lay-out is er één ding dat nog belangrijker is: de inhoud of content. Zodra je namelijk een bezoeker eenmaal tot het punt hebt gebracht om verdere aandacht te spenderen aan de inhoud van je website heb je vaak maar enkele momenten om die aandacht vast te houden. Voor verschillende soorten websites
WordPress is een van de meest populaire systemen om je website in te maken en dat met goede reden. Veel werkzaamheden kan je namelijk allemaal uitvoeren op een visuele wijze. En het schrijven van blog posts het opbouwen van pagina’s en het designen van je website kan allemaal zonder te hoeven coderen. Dit maakt het dus voor iedereen die een klein beetje huiswerk wil verrichten mogelijk om een website te maken. Maar hoe houd je jouw WordPress website ordelijk veilig en snel? Dit doe je door hem
Het lettertype kan gezien worden als een onbelangrijk iets wat verder genegeerd kan worden niets is echter minder waar. Een lettertype dat je kiest voor je website kan een belangrijke rol spelen in het succes van je website. Het kan namelijk de manier waarop je inhoud wordt gelezen en begrepen beïnvloeden. Het juiste lettertype kan de leesbaarheid verbeteren de gebruikerservaring versterken en zelfs de conversie verhogen. In deze blog post zullen we de redenen bespreken waarom het kiezen van het
SEO voor ZZP'ers: Hoe je je website kunt optimaliseren voor zoekmachines Als ZZP'er is het belangrijk om online vindbaar te zijn. Het hebben van een website is daarbij essentieel maar een website hebben alleen is niet genoeg. Je wilt immers dat potentiële klanten je website kunnen vinden via zoekmachines zoals Google Bing en DuckDuckGo. Daarom is het van belang om je website te optimaliseren voor zoekmachines oftewel SEO (Search Engine Optimization). Maar hoe pak je dat als ZZP'er aan? In deze
Als je een website hebt is het belangrijk om te weten wie je doelgroep is. Het begrijpen van je doelgroep kan je helpen om je website inhoud ontwerp en marketing af te stemmen op hun behoeften en interesses waardoor je de kans vergroot dat ze terugkeren naar je site en een positieve actie ondernemen zoals het kopen van een product of het aanvragen van een offerte. Laten we in deze blog post een kijkje nemen naar wat er nodig voor is om de doelgroep van jouw website te bepalen! Marktonderzoek verrichten
Sociale media is een krachtig middel om je blog te promoten en een groter publiek te bereiken. Maar hoe doe je dat nu het beste? Hieronder vind je enkele tips om sociale media op de beste manier in te zetten voor het promoten van je blog. En daardoor meer verkeer binnen te slepen naar je website toe! Kies de juiste sociale media platforms Het is belangrijk om te weten welke sociale media platforms het beste werken voor jouw doelgroep. Er zijn talloze platforms beschikbaar maar niet elk platform
Als website-eigenaar wil je graag een website die flexibel is en met je meegroeit. Je wilt nieuwe functionaliteiten kunnen toevoegen aan je website wanneer dat nodig is zonder dat je daarvoor een nieuwe website hoeft te laten bouwen. Gelukkig biedt een CMS (Content Management Systeem) uitkomst. Met een CMS kun je eenvoudig nieuwe functionaliteiten toevoegen aan je website zoals contactformulieren enquêtes enz. Verschillende Content Management Systemen hebben zo hun voor en nadelen. Laten we Content
Kleuren zijn een belangrijk onderdeel van het ontwerpen van jouw website. Ze hebben een grote invloed op de gebruikerservaring en het merkimago. Door de juiste kleuren te kiezen die passen bij jouw doelgroep en de boodschap van jouw merk en deze effectief te implementeren in een consistent kleurenschema zorg je voor een professionele uitstraling en een betere gebruikerservaring voor jouw publiek. Laten we in deze blog post een kijkje nemen naar het belang van kleuren in de wereld van Digitale Marketing.
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136