Reseller support
Reseller hosting support
Uiteraard is het belangrijk dat Resellers snel geholpen worden omdat hun eigen klanten ook op antwoord wachten. Bij MijnHostingPartner.nl heb je 2 vormen van communicatie. Dit is onze online chat voor de snelle vragen en het eerste aanspreekpunt. De online chat is van 9 tot 6 op maandag tot en met vrijdag beschikbaar en van 9 tot 5 op zaterdag. Zo kan je dus tijdens kantooruren altijd terecht voor enige vragen.
Voor de uitgebreidere vraagstukken hebben wij het ticketsysteem in het klantenpanel. Dit is een manier om de informatie centraal te houden en duidelijke oplossingen te kunnen geven op een snelle wijze. Tickets van Resellers krijgen daarom een extra urgentie mee en worden in de meeste gevallen direct behandeld.
Tevens is er voor in de avonduren en in de weekenden een storingsnummer beschikbaar. Tevens zijn er SLA's beschikbaar welke tijdens de bestel procedure of later aangevraagd besteld kan worden.
Contact met MijnHostingPartner.nl
MijnHostingPartner.nl maakt gebruik van een vast team van Nederlandse werknemers voor de support. Omdat je telkens dezelfde mensen op de chat of in de tickets krijgt weten we visa versa wat we aan elkaar hebben en bij wie je moet zijn voor de beste oplossing. We zien Resellers namelijk meer als collega’s dan als klanten en gaan altijd uit van een lange relatie!