Accounts beheren
Binnen jouw Reseller omgeving wil je natuurlijk eigen accounts aanmaken voor zowel je klanten als je werknemers. Dit kan bij MijnHostingPartner.nl op een uitgebreide en vooral eenvoudige wijze. Dit is gemakkelijk wanneer je snel accounts aan wilt maken en aan de gang wilt gaan.
Een account aanmaken voor je werknemers kan op diverse niveaus ingesteld worden. Zo kan je ook voor een nieuwe collega bijvoorbeeld instellen dat hij niet bij de databases kan. Op die manier hou je hier meerdere lagen in zodat fouten uitgesloten kunnen worden.
Maak jouw accounts aan, beheer ze en dat alles in ons overzichtelijke control panel. Met ons control panel heb je veel opties om je individuele hosting spaces te beheren. Zoals het aantal databases wat de gebruiker over kan beschikken of over het aantal mailaccounts en websites.
De Reseller hosting gaat via het aantal GB wat je beschikbaar hebt. Wanneer je de spaces aan gaat maken voor je klanten dan stel je per klant de beschikbare ruimte in. Zo heb je geen omkijken naar de ruimte die gebruikt wordt en gaat het per limiet.
Koppel een account aan een Hosting Space template en het pakket is binnen een paar klikken actief. Alles wordt automatisch aangemaakt; DNS, website, email, domein, etc. Daarna kan je direct aan de slag met de website voor je klant live zetten.