Categorieën
Apart email adres voor facturatie
Dit kennisbank artikel legt uit hoe je een apart email adres kunt instellen om de facturatie emails te ontvangen, dit is voornamelijk van belang binnen grotere bedrijven waar het hoofdcontact van het bedrijf niet direct verantwoordelijk is voor de administratie.
Dit doe je op de volgende wijze, voeg eerst een contactpersoon toe onder Mijn Contacten voor het contact wat gebruikt dient te worden voor de facturatie. En selecteer de nodige permissies voor het inzien en betalen van de facturen.
Hierna kan je op de volgende wijze het email adres van dit subaccount instellen als hoofdverantwoordelijke voor de facturatie en administratie.
Ga naar Mijn Gegevens vanuit het Dashboard:
En selecteer hierna vanuit het menu Mail voorkeuren en selecteer in de drop down het subaccount wat gebruikt dient te worden voor de administratie. Hierna wordt de facturatie mail niet meer verzonden naar het hoofdaccount van het klantenpanel.
Staat het gewenste email adres er nog niet bij? Controleer dan nogmaals de permissies voor het subaccount, en schakel de permissies als volgt in:
Hierna moet het email adres in te stellen zijn als administratie adres.