Er zijn een aantal belangrijke overwegingen met het starten en opbouwen van een WordPress website na de installatie van het Content Management Systeem zelf. Stuit je al gauw op de volgende vraag: “Welk thema zal ik gaan gebruiken voor mijn WordPress website?” Dit kan soms een lastige zijn om te beantwoorden. Maar in dit artikel geven we je de tools om hier snel mee verder te kunnen. Laten we beginnen! Een WordPress thema is een belangrijke keuze voor het maken van jouw website met een thema
30 augustus heeft WordPress weer zijn laatste update uitgebracht dit keer ook een kleinere update van versie 6.0.1 naar 6.0.2. Met een aantal oplossingen voor bugs en beveiliging is het dus weer zoals altijd sterk aan te raden om up te daten. Veel WordPress gebruikers zullen hier al een automatische mail van hebben gehad de Core van WordPress update namelijk automatisch mits dit recent is. Laten we in deze blog post de wijzigingen behandelen en wat de update preview heeft ingehouden. WordPress
Beste Klant Zoals je waarschijnlijk hebt gelezen en gevolgd in de media zijn de energieprijzen in de afgelopen maanden sterk gestegen. Sterker nog we hebben te maken met de sterkste stijging sinds jaren. Hier zijn een aantal redenen voor: · De alsmaar sterk oplopende gasprijzen met all-time hoogterecords;· Stijgende prijzen voor de CO2-emissierechten;· De grilligheid op de energiemarkt en de elektriciteitsprijsvorming. Door de aanhoudende stijgingen van grondstofprijzen emissieprijzen
Het is een van de Veelgestelde Vragen bij ons in de kennisbank hoeveel ruimte je in dient te stellen voor je mail adres. Als beginnende webmaster kan dit wellicht nog enigszins onduidelijk zijn hoe dit nu precies in elkaar steekt. Daarom behandelen we dit in deze blog post nog nader. En hopen we alle vragen hiervan te beantwoorden. Laten we beginnen! Een email adres is nog steeds een essentieel onderdeel van elk bedrijf organisatie of persoonlijk gebruik. Met een email adres kan je afspraken vastleggen
Wanneer je gaat beginnen met jouw bedrijf dan is het soms lastig om helder te krijgen voor welk domeinnaam je nu het beste kunt kiezen. Met deze keuze bepaal jij de markt en trend van de website en dien je dus goed over na te denken. Laten we alle voor en nadelen even bespreken in deze blog post. En hoe jij bij de juiste domeinnaam kunt landen voor jouw bedrijf! Een domeinnaam kan een hoop betekenen voor jouw bedrijf het maakt namelijk onderdeel uit van vrijwel elke advertentie die je wilt maken.
Let op! Phishing email doet de ronde gemaskeerd als SmarterMail Via deze blog post willen we onze klanten wijzigen op een phishing of Spam email die op dit moment de ronde doet. Het betreft een Phishing email die lijkt te komen vanaf SmarterMail zelf. Dit is echter niet het geval. Laten we in deze blog post bespreken hoe je dit kunt herkennen en hoe je kunt verifiëren of met jouw email adres verder in orde is. SmarterMail SmarterMail is de software die MijnHostingPartner.nl gebruikt voor
WordPress is de populairste manier om een website te maken met een Open Source Content Management Systeem dit komt mede dankzij de vele plug-ins en thema’s die zowel gratis als betaald beschikbaar zijn. Plug-ins zijn vaak kleine aanpassingen op je website die het bijvoorbeeld gemakkelijker maken om een content formulier in elkaar te zetten Google Analytics te verbinden en nog een hele hoop andere mogelijkheden. Het is echter altijd een overweging die je dient te maken of de plug-in wel
Er zijn een aantal verschillende inkomststromingen die je kunt gaan gebruiken op jouw website dit is samen te vatten met drie verschillende soorten stromingen. Producten die je zelf verkoopt advertenties die je weergeeft of het tonen van affiliate producten op je website. Laten we behandelen wat het verschil is tussen deze stromingen en hoe jij hier inkomsten uit kunt generen uit jouw website. Geld verdienen met een website is voor menig webmaster een feit of er nu een blog wordt gehost een webshop
Een nieuwe maand en een nieuwe Google Algoritme update zit er ook weer aan te komen de laatste paar maanden zijn er meerdere pushes geweest van Google. Met allemaal zijdelings gefocust om lage content te ontdekken en weg te halen of te laten zakken in de zoekmachines. Laten we een kijkje nemen naar wat bekend is van de update die volgende week gaat beginnen met uitrollen in Amerika. En wat dit voor jouw website resultaten kan gaan betekenen. Net zoals elke Google Update kan het aardig wat
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136